Underbara, mörka kläder

Det är ju ingen hemlighet att jag älskar svarta kläder, inte bland dem som känner mig iallafall. Visst, jhag har en och annan färgklick i garderoben som jag oftast plockar fram under våren och sommaren för att inte se allt för deppig ut. ;)

Den
här butiken på nätet har oerhört mycket snygga kläder, accessoarer och inredningsprylar. Vill helst bara köpa allt!

Kolla här bara:

 Angel Rose - klänning/tunikaFaceless beauty - klänning/tunika

Dragon Fly - klänningChannel dress




Black leather look - tube top



Sjukt snygga klänningar och toppar!

Varför inte lite håraccessoarer också:

Crystal Dragon Hairstick             Claddagh Hair Comb

 




Eller lite läckra prylar till hemmet:

Coffin Mirror      Versailles Mirror



In Terrorem:Ambix Mirror Sconce      The Light Of Death Candelabra



Mums!


Kommentarer
Postat av: sara

mums säger jag också :D kolla gärna in min blogg!

Postat av: Linda

Absolut, den var himla trivsam tycker jag! :D

2010-03-31 @ 09:13:04
URL: http://alfabetan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback