Nedförsbacke deluxe

Ljuvliga påskvecka som gör att man får 4 dagars ledighet, alltså +2 i ledighetsbanken. Känslan av eufori kom krypande och jag jublar inombords. Ska bli så förbannat gött att få sova ut 4 dagar i rad. :D

Funderar på att köpa lite nya produkter från
Bangerhead men har inte riktigt bestämt mig än. Köpdjävulen har slagit sina klor i mig och det är väl det största problemet jag har nu. Att försöka låta bli alltså. Damn!

Riktigt sugen på dessa produkter:

L'Oréal Absolut Repair-paket i gruppen KAMPANJER hos Bangerhead.se (SA000017)          TIGI Bed Head Dumb Blonde Smoothing Stuff i gruppen Styling / Utslätande hos Bangerhead.se (140187)


Måste suga på den karamellen ett tag... Återkommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback