Förb...

Gjorde mina övningar igår för axlar och rygg. Det skulle jag inte ha gjort! Har så svinigt ont i axeln idag och börjar ge upp hoppet om att någonsin kunna träna som en normal individ igen. Det här är allt annat än roligt...

Ska till Rebecka och Attila efter jobbet, de fyller år, 30 resp. 38. Smörgåstårta!!! :D
Synd bara att jag är så förkyld, blir ingen längre visit, jag behöver verkligen vila. Blir inget gos och lek med deras söta barn, vill inte smitta någon.

Apropå ingenting så behöver jag verkligen köpa en ny kamera. Min gamla står bara och samlar damm. Den funkar dessutom inte som jag vill att den ska göra så... Ut med det gamla och in med det nya! 

Sitter och väntar svar på ett jobbmail men det verkar dröja. Suck!
Kan inte göra så mycket förrän jag får svar på det, därav detta meningslösa inlägg haha.

Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback