Öga för öga, tand för tand

Ja, de sk "männen" som plågade små stackars fluffiga kaniner till döds borde själva få uppleva samma behandling! Vad faaaan är det för fel på de här... ja, lägre stående varelserna?! Ända sedan jag hörde talas om det här på nyheterna i måndags har jag gått runt med en klump i magen och rätt vad det är får jag tårar i ögonen. Hur kan man plåga ett djur på det sättet? Det är ju förjävligt!

Jag hoppas att djurrättsorganisationerna får tag på dem och sliter dem i stycken! Usch och fy vad dessa "människor" äcklar mig! Hunden som de "tränade" bör inte stanna i deras vård, stackars hund. De ska fan enligt lag aldrig mer få äga ett djur. Ahh, jag är så förbannad att jag skakar!

Håll koll på dessa sumprunkare i framtiden, de kommer inte att bättra sig då det är så tydligt att de besitter noll empati. Nästa gång är det ett barn eller en äldre som inte kan försvara sig. Tro mig! Det finns forskning inom ämnet.

Stackars små kaniner... :´(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback