Hanna är så fantastisk haha

För en kvart sedan traskade jag bort till Hannas skrivbord. Med mig hade jag mitt serum Rockaholic från TIGI. Det luktar godis och jag tyckte att Hanna hade gjort sig förjänt av att få lukta på något gott. Hanna luktar, Hannas ögon går i kors av det väldoftande serumet och sedan säger Hanna:

"Åh, det luktar ju så sjukt gott, man vill bara hälla ner det i lungorna."

Jag tittar lite konstigt på henne, ni vet man höjer ena ögonbrynet sådär chict och frågar: "Va?"

"Ja du vet vad jag menar." blir hennes svar och sedan dyker hon ner med näsan i serumet igen.
Jag uppmuntrade henne att kleta lite i håret så att hon kunde känna doften resten av dagen och det gjorde hon så gärna. Misstänker att hon sitter och luktar på sitt hår nu haha.

Behöver jag tillägga att jag skrattar varje dag på jobbet?




Kommentarer
Postat av: Elin - au pair i NY

Ohw. ALLA fyra på en vecka?

maaan girl! ;)

Bra gjort.



Jag läste i gårkväll och de börjar lossa lite på det tröga nu faktiskt, så.. förhoppningsvis blir jag förälskad i denna serie som alla andra tjejer ;)



TACK! :)

Postat av: Ella

sv. ja det gör det verkligen!

2010-04-16 @ 21:43:26
URL: http://oje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback