Cut me free, bleed with me

Ah, detta gråa väder. Som gjort för att ligga i soffan under en fleecepläd med en kopp hett te. Och det gör man ju... Inte! Sitter på lidandestationen och ska visserligen få en brejk snart i form av lunch. Pastasallad med kyckling, smarrimums!

Ikväll ska jag hem till lillasyster på middag, vi ska även köra ett litet minispa. :) Trivsamt! Dags att göra kroppen vårfin helt enkelt.

Rubriken är en textrad från en av mina favoritlåtar med Nightwish och den beskrev perfekt hur jag kände för en del år sedan då jag var djupt sårad. Tänker på den tiden ibland för att se hur långt jag har kommit men då dyker alltid den där lilla textraden upp, kanske i form av en reminder?

Lunch nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback