Sovit som ett barn

Känner mig ganska utvilad, för en gångs skull, och inte helt färdig som jag brukar haha.

Grannarna har hållt sig ganska lugna och jag kör med en höstrensning kan man väl säga. Känns fantastiskt!

Har dock dragit på mig en mindre nackspärr som är milt irriterande. Tur att massagesnubben kommer till kontoret på fredag.

Helgen var ganska bra, mycket psyksnack blev det iofs men det är aldrig fel. Håller depressionen på replängs avstånd typ men har ändå bokat in samtalstid med en "coach" för att ta reda på vad fan det är som gör att jag blir såhär deprimerad varje höst. Kanske måste börja med D-vitaminer iaf. Jag har en hel del klart för mig varför jag är deprimerad nu och det tar jag itu med så gått det går. Så, ni som förtjänar att höra det och ni vet vilka ni är: FUCK OFF! Oj, det känns redan mycket bättre. :) Kanske ska det i kombination av andra ord bli mitt nya mantra hehehe. Upptäcker en ny, starkare sida av mig själv och jag gillar den som fan faktiskt. Finns säkert några i min närhet som kommer att bli förvånade men jag vet att de också kommer att gilla mitt nya, förbättrade jag.

Till min syster: En bättre syster än du kan man inte önska sig. Med din styrka, jävlaranamma och din uppriktighet har du fått mig att se allt i andra färger. Du är oumbärlig. Älskar dig för allt du är!

Till Sara: Själsfrände och side kick i vått och torrt. Tack för att du gång på gång öppnar mina ögon då de är stängda för nya intryck och för alla timmar/dygn/månader/år som du lyssnat, tröstat och förstått. Du har hjälpt mig mer än någon annan vän och jag är så tacksam för att du finns i mitt liv. Älskar dig!

Många andra av mina vänner har hjälpt mig på andra sätt, bara genom att ha funnits där och bjudit på skratt och glada stunder eller lyssnat på mitt pladder. ;-) Ni är guld värda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback