SNÖ!!!

Vad i helv...

Blev mäkta besviken när jag kom ner till stationen i morse. Det började snöa!
Enligt min mening är det alldeles för tidigt. För 15-20 år sedan var det inte helt ovanligt att det började snöa såhär tidigt men nu brukar ju snön inte komma förrän i slutet av november. Visserligen smälte den ju bort direkt men ändå. Jag är mycket missnöjd!

Missnöjd är jag även med mina förhatliga grannar som lekte cirkuselefanter i natt igen. Nu ska skiten ut! Jag blir tokig om jag inte får sova! Deras klampande gjorde att jag blev trött som en gås och lyckades försova mig i morse. INTE OK! Från och med nu är det jag som ringer störningsjouren vid minsta pip från dem. Har inte gjort det tidigare för att jag tycker att det verkar löjligt att ringa störningsjouren för en sån sak men nu skiter jag faktiskt i det. Kommer ju hamna på hispan om jag inte får sova ordentligt. Ja, letar ny lägenhet gör jag förstås. Kollat på en massa fina lägenheter, vill verkligen flytta nu. :)

Dags att ta itu med dagens jobbskörd... Wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback