Inga mardrömmar i natt

Men däremot mardrömsgrannar! Det är ett jävla liv på dem. Klampar som cirkuselefanter med blyskor och lever rövare nätterna igenom. Inte konstigt att man är helt slut när klockan ringer.

Grannarna bredvid är ju ett kapitel för sig också men de har hållt sig lugna ett tag. I vanliga fall är det fyllans glada tid där inne och helst precis utanför min dörr också, ca 5-6 ggr/natt. Gärna vardagar dessutom. Det bästa är när fyllo nr 1 skriker till fyllo nr 2 och 3 - "Jävla fyllkajor!" Det är fan så man går av på mitten. Lär väl snart bli kallad till rättegång numero dos om de inte lugnar ner sig.

Försöker ju sluta röka och pga detta sitter jag och försöker vänja mig vid snus. Nikotinet bara måste jag ha men jag vill gärna undvika dra ner en massa skit i lungorna om jag kan.
Med min tur slutar det väl med att jag både röker och snusar på heltid. ^^ Nej, snuset ska bort det med jag vill bara bryta mönstret med rökningen.
Sist jag slutade tog jag ju hjälp av tabletterna Champix och ja visst, det funkade men jag blev ju fan dum i huvudet av det också. Kände inte igen mig själv och fick svår hjärtklappning av pillerna.
Testar inte dem den här gången. Fan vad svag man är.

Igår var jag oerhört deprimerad, idag känns det lite bättre. Precis som att jag klev över en tröskel eller liknande. Hoppas på att jag fortsätter framåt UTAN att blicka bakåt och känna ilska. Har gjort det tillräckligt nu.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback