Sista dagen!

Bara ett fåtal timmar kvar sen SEMESTER i 3 veckor!

Ganska lugnt på jobbet idag, gjort lite smågrejer nu på morgonen men inget ansträngande direkt.

Håller på att beta igenom Förhäxad. Beställer säsongerna på löpande band, haha. Var en av mina favoritserier när jag var yngre och de är fortfarande lika bra.

Igår hade jag Janne över på en fika, han var hygglig och hämtade mig efter jobbet. Jävligt tacksamt för vädret var ju mindre trevligt! Kyligt idag och jag undrar i mitt stilla sinne hur fan jag kunde välja att ha kjol på mig idag. Visserligen av längre modell men ändå.

Semestern kan komma att bli ganska lugn, inga planerade resor direkt förutom en tripp upp till landet på söndag nästa vecka. Blir borta ett par dagar och det ska bli jävligt skönt. Hoppas på bra väder bara så att man kan åka ut på havet lite. Tar med mig nybeställda böcker av Paulo Coelho om vädret skulle bestämma sig för att vara dassigt.

Ett litet irritationemoment: Jag har haft ryckningar i mitt högra öga i flera dagar nu. De kommer och går liksom och det börjar bli sjukt jobbigt. Man känner sig som en idiot och tror att alla ser hur det rycker och hoppar, haha.

Nej, lite jobb nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback