It's alive!

I ärlighetens namn hade jag förträngt bloggen, men det betyder inte att det inte hänt saker i mitt liv.
Det kanske inte är så spännande saker men det skiter jag i. :)

Fick nytt jobb den 1 Juni. Jobbar på ArthroCare i Gamla Stan. Helt ok faktiskt och skönt att ha något att göra.
Efter att jag slutade på SICK den 27 Februari gick jag ju hemma i tre månader utan ett dyft att göra. Resulterade i att man kände sig lätt överflödig. Var hos Macarena rätt mycket, på hennes café. Hände väl att jag hjälpte till att fixa några sallader haha.

Den poetiska delen av mitt liv ligger lite på is. Har inte haft någon som helst inspiration det senaste halvåret. Var har min musa tagit vägen? Man vet dock aldrig, rätt vad det är dyker det upp ett gäng texter i huvudet som måste ut.

Kärlekslivet är som vanlig ut-och-in och upp-och-ner. På västfronten intet nytt så att säga.
Var väl extremt struligt i början av Maj då jag fick ett bryt på en viss men men, det har ebbat ut lite nu och det är jag tacksam för. Orkar fan inte ödsla tid på såna som inte förtjänar det - I learned that the hard way!
Jag är en liten strulmagnet tyvärr. Alla som inte är vid sina sinnens fulla bruk verkar dras till mig som flugor till koskit!
Synd att man inte upptäcker det i tid bara hahaha.

I höst är det dags att sluta röka, igen! Man mår fan inte bra av skiten men fast är man ju ändå vare sig man vill eller inte.
Sluta röka, börja träna pilates och koncore igen! Tar ca tre veckor sen mår man prima och blir snyggare än vad man redan är (om det nu är möjligt) och är fit for fight vad gäller allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback