Tillbaka på jobbet

Och jävligt missnöjd kanske jag ska tillägga?! Fy fan vilken trist semester. Mestadels skitväder och NU skiner soljäveln när man sitter bakom lås och bom! Bittert som satan. Inte fick man sova i natt heller, telefonen ringde på morgonkvisten och efter det samtalet blev jag självklart orolig som fan så jag kunde inte somna om - typiskt!

Ingen sömn natten till igår heller eftersom vi var ute och festade med engelsmännen till kl 5 på morgonen. Fan jag är för gammal för sånt! De åker hem ikväll, ska möta mig i Gamla Stan runt 12 så ska vi ta en sushilunch tillsammans, mums! :)

Tur att jag har en veckas semester kvar som jag kan ta ut. Ska göra det i slutet av augusti, blir antingen en vecka i grekland eller en vecka på mallis, vi får se. Skönt som fan ska det bli iaf!

Tillbaka till alla äckliga papper nu... Mailboxen var ju überfull och det tog 1 timme att sortera fanstyget.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej Söt,visst har vi messat för inte så länge sen? Måste kolla min telefon för jag har fan ingen koll längre... Saknar dig massor! Hoppas att det går bra för dig iallafall. Puss puss

Postat av: Lotta

Nej jag ville bara höra hur du har det,hur du mår och allt sånt. Var inne i stan och träffade Ariana häromdagen, jisses va söt den lilla nya är och va stor den första (Mattias) har blivit... =) Saknar dig och Sollan jätte mycket och tycker att vi ska hitta på något nån da! =) KRAM KRAM

2009-08-03 @ 23:56:31
URL: http://lifeiswhatitis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback