Snor en lista då

Vilket är ditt tydligaste karaktärsdrag?
Emaptisk

När är du lycklig?
När de jag älskar mår bra

Vad ville du bli när du var liten?
Psykolog

Vilket är ditt starkaste minne från barndomen?
Första utlandssemestern med familjen, jävlar vad kul vi hade

Vem var ditt livs första stora kärlek?
Oj, ingen aning vem som var den första första liksom

När sa du "Vet du inte vem jag är" senast?
Har jag aldrig sagt

Vilken har varit den värsta dagen i ditt liv?
Jag har väldigt svårt att peka ut en dag som varit extra jobbig men det lär väl vara en av de dagar då jag mått apa med ångest och sånt.

Vad handlade ditt senaste utbrott om?
Får inga utbrott men det är klart att jag blir irriterad och min största irritation har varit jobbet.

Vilken är din värsta skräck?
Att inte räcka till

Vilken är den sämsta affären/köpet du gjort?
Oj, jag gör så många impulsköp så hälften är väl bra och hälften dåliga.

Vad är det mest slösaktiga du gjort?
Lånat pengar för att åka utomlands - DUMT!

Hur vill du helst transportera dig?
Går gärna

Vad är det närmaste döden du kommit?
Då jag föddes höll både jag och morsan på att stryka med så det var väl första gången, andra gången åkte jag på ett astmaanfall som hette duga och var blå i ansiktet när jag kom in till akuten

Vilken är din största last?
Cigg

När googlade du ditt namn senast, och varför?
Har aldrig googlat mitt namn

Vilken modetrend var du tidig med att upptäcka?
Hur menar du nu?

Vem är den mest kända människa du talat med och varför?
Vet inte, Robert Broberg kanske. Träffade honom på tåget för ett gäng år sedan.

Vad smugglade du in i landet senast?
Sprit och cigg!

Vilket är det värsta kok stryk du fått?
Aldrig fått stryk

Vilket är det märkligaste sms du fått?
Förmodligen från en granne som sa att mina nycklar satt i min förrådsdörr, vilket de inte gjorde.

Har du nån gång blivit förföljd?
Ja, mycket obehagligt!


Nämn en bok som du sagt att du läst, men som du i själva verket aldrig tagit dig igenom.
Sånt ljuger man inte om, det är patetiskt

Vad skäms du mest för hos dig själv?
Inget alls, jag är en bra människa och skäms aldrig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback