Ok en till, i brist på annat

Förlorade oskulden: 14

Sexdebuten var: Bra

Total mängd sexpartners: Några st

Känsligaste ställe på kroppen: Nacke och nyckelben

Favoritställning: Bakifrån är nice, ligga sked är också trevligt och sen nån variant av missionären, lite mer komplicerad sak.

Tänder på: Att bli dominerad, hehe ;-)

Avtänd av: osäkerhet och passivitet

Gillar: Att ge oralsex

Gillar inte: Dålig hygien

Tabu: Djur och sån vidrig skit
 
Roligt sexminne: Du menar ROLIGA sexminnen, ja det har jag en hel drös av hahahaha!

Hemskt sexminne: Ett riktigt risigt one night stand, fy för fan ja och sen en grej som verkligen satt sina spår, killen i fråga tänkte enbart på sin egen njutning. Sånt går verkligen bort och gör mig förbannad!

Det värsta jag gjort: Det vill jag inte berätta, de som vet de vet av en anledning

Det bästa sexet jag haft: Oj, ja det finns två st som är grymma på sina sätt *får mental orgasm*

Det sämsta sexet jag haft: Förmodligen samma risiga one night stand

Bästa platsen jag haft sex på: Ute i naturen, riktigt härligt men jacuzzin är också mysig.

Bästa hångel-låten: Purple Rain är grym

Bästa knull-låten: Samma

Kändis jag vill knulla: Angelina Jolie any given day! *håller med och tillägger Johnny Depp*

Onanerar: Ja men givetvis, så fort jag kommer åt! ;-)

Sex senast: En vecka sen ungefär

Är du tillsammans med någon? Nej

Har du dumpat någon på ett svinigt sätt? Jag har alltid försökt att göra slut på ett schysst sätt men nån gång har det nog blivit lite kaos faktiskt, jag var ung och väldigt dum.

Har du blivit dumpad på ett svinigt sätt? Japp

Hur många namn finns det på din hångellista? Ingen aning

Har du:
a) Varit otrogen? Ja
b) Blivit bedragen? Ja
c) Hånglat med en kompis flickvän? Nej
d) Hånglat med en gammal flickväns kompis? Jag har ingen gammal flickvän
e) Hånglat med någon i dina föräldrars bekantskaptkrets? Haha hell no, fy fan
f) Legat med två personer på en kväll? Men... Ja... *slyna haha*

Har du hånglat upp nån celebrity? Nej
 
Hur många finns det på ligglista? Några st

Och när rök den där oskulden egentligen? men 14 sa jag ju

Gjort en "One night in Paris"? Ja om jag förstått frågan rätt *håller med*

Råkat vara lite dirrrty med två personer ut av samma familj? Nej för helvete

Har du nånsin haft en könssjukdom? Nope

Idkat snusk med någon i dina föräldrars säng då? Hrm... Ja... *förlåt*

Varit fler än två i sänghalmen..? Ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback