Jävligt kul och mys

Efter jobbet igår åkte jag in till stan och mötte upp syrran utanför hennes jobb. Dags att lira Rockband! Satan vad kul det var. Syrran var ju inte direkt Jimi Hendrix på guran så hon fick köra trummor istället haha. Jag rockade på både gitarr och bas. Sången var nåt jag vägrade dock hehe. Man vill ju inte orsaka att syrrans kollegor blir tvungna att gå till öronläkare i framtiden för ev utbyte av trumhinnor. ;-)

När jag kom hem dröjde det inte länge förrän jag fick mysbesök. Mycket trevligt! =) Fick massage och blev kramad, så gosigt. Härligt när man känner sig ensam faktiskt.

Full rulle på jobbet just nu men jag är på bra humör idag även om jag fortfarande håller på att avlida av trötthet. Löser folks problem och rotar runt i systemet efter borttappade orders osv.

Drömde helt sjuka grejer inatt, mycket otrevligt. Var lite ledsen i ögat när jag vaknade faktiskt. Tur att det känns som bortblåst nu. =) Hungrig som en varg nu, måste få äta snart!

Helgen blir nog lugn, syrran ska få använda mig som försökskanin. Hon utbildar sig ju till makeup-artist så det är bra om hon får öva lite. Kanske kommer några bilder sen. ;-)

Nu - röka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback