Jag drar mig för att ringa den där dåren

Fy fan, inte kul när man verkligen känner att man INTE vill ringa till en kund då man VET att han kommer att gorma som fasen i örat på en i tjugo minuter. Måste ta tag i det idag dock. Sen har jag ungefär 10397624306 andra måsten som väntar. Jättekul...

En positiv sak är iallafall att jag fått bort ALL fakturering från mitt bord, för alltid! =) Jag räknade ut att jag sitter på två heltidstjänster och när jag tog upp det med chefen tyckte han givetvis att det inte alls var ok, så nu har vi fixat bort faktureringen. Då kommer jag åtminstone ner på 1½ tjänst. Det tackar vi för! Omänskligt att behöva känna sig så stressad som jag gjort och nu fick jag ju svar på varför.

Pilates igår - riktigt nice.

Fifan vad jag är hungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback