Tröttheten är total

Har precis kommit tillbaka från lunchen. Blev buffé på Pizza Hut. Helt ok, var flera år sedan jag åt där.
Nu har ju min kropp dessvärre sagt åt mig att jag ska sova, det känns lite jobbigt för det tar gravt mycket energi att kämpa mot sovimpulsen. Orkade inte ens hålla i kaffekoppen liksom. Sjukt!

Jag och Babbe-San (Najib) håller på med inventering av DIV 03s lager. INTE KUL! Backarna som prylarna ligger i är skadligt dammiga och min hud på händerna har sagt upp sig för längesen. Jag måste få vila nu... Satan vad trött jag är.
Sov som en kratta i natt dessutom, vilade lite för mycket igår på dagen så jag hade lite problem med att komma till ro igår kväll. Fick slänga på en film för att ögonlocken skulle börja hänga.

Efter jobbet ska jag inte göra ett dyft, skulle behöva träna koncore egentligen men hoppar över det av olika orsaker. Kanske kör på pilates imorgon, vi får se. På onsdag är det dags... Hua! =(

Kommentarer
Postat av: Tjockisen

=( Pluttis, jag saknar er oxå... Känner att jag lika gärna kan jobba men samtidigt så känns det lite jobbigt när man vaknar 20 ggr/natt och tror att vattnet har gått.. =) Fy fan vilken otippad nyhet! Jag blir så arg när jag hör det! Fan va dålig arbetsmoral. Hur gick inventeringen? Förstår att det var jobbigt. Kommer att höra av mig imorgon (tisdag) och kolla statusen. Tänker på er hela tiden! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback