Det var ett tag sen

Jo, typ 3 veckor sen.

Hade ju en period då jag mådde riktigt pissigt av förklarliga skäl. Nu är det överstökat iaf, får vi hoppas på. Efter den 14/11 vet jag säkert. Tror inte att det ska vara några problem.

Just nu längtar jag nästan ihjäl mig efter en person, det är outhärdligt hur mycket jag saknar på honom. Tänker på honom hela tiden, han lämnar aldrig mina tankar. Fina du, vill inget hellre än att hålla om dig och tala om för dig hur älskad du är. Saknar dig! *puss*

Det var Halloweenfest på landet i helgen, sjukt kul! Ska försöka få upp lite bilder här sen. Man blev ju riktigt snygg som vampyr dessutom, hahaha! Syrran fick ju jobba arslet av sig med att sminka alla, jag hjälpte iofs till lite efter att jag fått instruktioner. Sånt får hon ta nu när hon utbildar sig till make up-artist. ;-)
Sonja spådde mig, creepy hur mycket det var som stämde. Vi får väl se om min framtid stämmer överens med vad hon sa, det är inte helt omöjligt för det var helt galet vad rätt hon hade. Har bara träffat henne en gång innan och hon tog upp en hel del som jag aldrig yppat ett ord om till någon! Saker som jag bara tänkt på och ältat i min skalle fram och tillbaka. Att hon tog upp det blev ett litet wake up-call, kanske det är dags att göra upp med det här, en gång för alla...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback