Repeteteringsknappen

Jo det är en del upprepningar här på jobbet, det ska liksom nötas in... Sysslar ju mestadels med service/reparationer nu och det är jättekul att lära sig nya grejer men shajt vad trött man blir i skallen av all input! Tur att Tomas är så pedagogisk som han är och att han har tålamod som en gud. Ibland snurrar jag till det rejält faktiskt hahaha. Sen att han är en av de snällaste jag känner spelar också in rätt mycket. =)

Klippte mig igår, blev hur bra som helst så dit kommer jag helt klart att gå igen. Zinq heter salongen och ligger på Ringvägen, vägg i vägg med Macarenas café. =)

Vanisnnestrött är jag nu så jag kommer förmodligen att somna rätt tidigt ikväll. Har gått och lagt mig ganska sent varje kväll den här veckan av nån anledning och det känns i både kropp och knopp nu kan jag säga.
Sista racet här nu, ska föreslå en cigg först om Tomas kan sluta babbla i luren bara! ;-)

Hepp!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback