Kick Off

Hade vi igår med möten och gocart, grillbuffé och rödvin. Är lite trött idag men känner mig mest sjuk och frusen. Antingen så har Tristan eller Tomas smittat mig, inte snällt! Tristan har fått nåt shit på stämbanden så han låter som en kastratsångare deluxe, jag har ett meddelande som han spelade in på Christians mobilsvar (som givetvis spreds fortare än en löpeld) och det har jag lyssnat på hela morgonen, jag bara tokgarvar hela tiden. Hahahaha!

Har jobbat mycket med Tomas den här veckan, jag ska ju ta över när han går på pappaledighet så då blir det till att sköta reparationer osv, ska bli hur kul som helst! =) Lite nytt. Nu är det ju så att Tomas är sjuk och det skulle inte förvåna mig om han har smittat mig med tanke på hur han hostade och fnös igår...
Oh well, det visar sig, man kan ju inte bli mer än sängliggande ett par dagar liksom.

Väntar fortfarande på provsvaren, blodet bör ju vara färdiganalyserat vilken dag som helst!
Btw, jag ser ut som en heroinmissbrukare på armen, blåmärken och nålstick...Kul...

Ska försöka ta reda på vad fan som har hänt med min kompis också, han beter sig inte som vanligt vilket är jättetråkigt.

Kommentarer
Postat av: Toni

härligt att hitta hit... Ja, mig känner du inte, men jag hittade dig via poeticaforum. Ha det bra. Kram, Toni

Postat av: Alfabetan

Hej Toni, jodå jag vet vem du är genom Poetica och Poeticaforum. =) Ha det gött! Kram

2008-05-29 @ 16:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback