Så trött...

Känns sådär att sitta på jobbet när man är såhär trött... Vädret är grisigt och ögonen går typ i kors.
Hade dock en riktigt trevlig dröm inatt! ;-)

Helgen har varit bra men det känns som att jag inte varit ledig alls för jag har flängt runt som en idiot!
Utgång i fredags och i lördags knatade vi runt i Huddinge hela eftermiddagen, fixade korten och handlade sen var det bara att åka raka vägen hem och fixa middag.
Igår åkte vi in till stan och gick runt där, lunchade på Café Bellman och sen åkte vi hem.
Syrran och Simon skulle ut igår igen men jag fick tacka nej, skulle ju faktiskt upp tidigt imorse och slava så det var fan inte aktuellt. Hade aldrig pallat jobba bakis idag!

Efter jobbet idag ska jag åka raka vägen hem till päronen, ta en fika och säga hejdå till Simon som åker tillbaka till England idag.

Måste försöka ta kontakt med Mikael som äger huset på Mallis också och säga att vi vill hyra det! Puh, en massa grejer att göra utöver det sedvanliga kneget. Måste styra upp hyrbil osv för veckan därnere etc.
Men Johanna lär ju bli glad över att vi kommer och hälsar på! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback