Oro

Fan jag kan inte riktigt sätta fingret på vad det är men jag känner mig rastlös och orolig.
Sjukt hur det kan svänga sådär från en dag till en annan, jag var ju på asbra humör igår! Det är då man undrar om det är nån dröm som spökat under natten men som jag inte kan komma ihåg nu...

Höll på att gå under av trötthet igårkväll, hade tvättstugan och tvätten var ju inte klar förrän 22:30 typ och då var ändå inte allt torrt. Sen hade jag givetvis tvättat en massa lakan och så och det innebar att jag bäddade rent i sängen. Men det var ju inte så att jag kunde gjort det tidigare på kvällen, nej nej, det gjorde jag halvsovande innan jag stupade i säng! Det blev en del svordomar över min egen dumhet.

Vill köpa lite nya gardinuppsättningar hem, skulle vara kul med lite nytt och sen ska jag köpa 2 sängbord, ev en snygg sängram också. =) Kan ju inte bara köpa kläder för pengarna jämt även om jag är klädtokig! ;-)

Dags att jobba lite.
Laters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback