Lite sol

Ja det är underbart att känna solens värme mot ansiktet även om det fortfarande är kallt ute. Kändes faktiskt helt befogat att slänga på sig solglajjorna på vägen till jobbet imorse. Solen står ju så lågt och det är fan jobbigt att sitta och kisa.

Slängde just iväg en beställning på en av mina favoritsidor så nu väntar jag otåligt på leverans!

Kontaktade Swedbank igår i och med att jag vill byta bank, så galet trött på Nordea och deras sätt att bemöta sina kunder! Jag var varmt välkommen som kund hos Swedbank så nu är det bara att styra upp alla papper och sen är vi good to go ------->

Har ringt läkaren också, ska fixa nya sluta röka piller med tanke på att jag fick ett kraftigt återfall! Inte bra och jag MÅSTE verkligen sluta röka nu, fy fasen! Men det är ju så gott... Nej, det är inte värt det. Ekonomin grinar ju av det och så gör även hälsan! Hejpa till ciggen igen inom kort! Syrran hakar på där också och det känns ju bra. =)

På tal om rökning - ciggpaus nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback