Ledsen

En av de som står mig närmast och som aldrig dömt mig för nåt jag tagit mig för eller gjort har just pissat på mig för det jag tror på. Känns förjävligt faktiskt och det gör mig tokledsen. Han kan inte ens respektera min åsikt såsom jag respekterar hans utan måste fortsätta pusha och pusha. Varför?! Vad får han ut av det? Sen anklagar han mig för att ljuga också... Känns ju jättekul... Jag skulle aldrig nånsin pissa på honom för nåt som ligger honom varmt om hjärtat eller för nåt han brinner för, tvärtom! Är det nåt som får honom att må bra har han mitt fulla stöd oavsett om det är är nåt som intresserar mig eller inte. Mitt intresse ligger ju i att han mår bra.
Fattar inte hur han kan säga saker som: "Vad får du ut av det egentligen?" Uppenbarligen får jag ut nåt av det annars hade jag ju inte fortsatt med det. Vi har haft den här diskussionen så galet många gånger och vi har ju alltid kommit fram till att vi tycker olika men respekterat det. Vad hände med den respekten från hans sida?
Han har allitd varit unik i mina ögon just för att han ALDRIG dömt mig för nåt. Inte nu längre...

Om du läser det här vill jag att du ska veta hur ledsen du har gjort mig.
Har redan sagt det till dig men jag vet inte om budskapet gick fram...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback