Jag ger upp!

Japp, orkar inte mer, pallar inte med skiten, trött på att bry mig...
Hålrummet i mig bara växer och jag  känner mig helt urlakad egentligen men vad gör man inte för att hålla humöret uppe? Inte visa, låtsas som att allt är ok hela tiden.
Egentligen vill jag bara gallskrika och gråta tills jag somnar av utmattning!
Det jag känner kanske bara är en världslig sak när allt kommer omkring men det äter upp mig inifrån och jag är livrädd...
Livrädd för att inte räcka till, för att inte duga.
Jag är så trött, det känns som att själen är helt uttömd, att jag inte har mer att ge - fast jag faktiskt har massor att ge!
Konstig känsla det där.
Efter en helvetesnatt som den här vill jag bara stänga in mig och gråta, kanske t.o.m slå sönder saker - jag som inte ens är pyttelite våldsam.
Jag fryser och är så trött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback