Desorienterad deluxe

Som sagt, däckade i princip när jag kom innanför dörren igår, eller ja, efter att jag inspekterat mina nya prylar som btw var MYCKET schyssta hehe ;-). La mig på soffan och skulle slökolla på en Harry Potter film, eh jag minns inte ens hur långt in i filmen jag kom men jag vaknade iaf strax efter 20 och var så jävla förvirrad. Visste inte var jag var nånstans - kände alltså inte igen mig i mitt eget hem! Det tog fanimej 5 min att inse att det verkligen var min lägenhet jag var i och ingen annanstans. Alla prylar var totalt främmande för mig. Så jävla vidrigt!
Kollade på Lisa Williams på TV4+ sen gick jag och la mig typ.

När alarmet började yla imorse kändes det som att jag blivit överkörd av en ångvält. Not very pleasant! Kom fan inte upp! Hade tänkt vara på jobbet ganska tidigt så att jag skulle kunna gå lite tidigare i eftermiddag men icke...

Helgen blir vansinnigt lugn! Varit ute på stan och rumlat 3 helger i rad så nu får det räcka.
Filmhelg skulle vara nice. =)

Ja ja, får väl sätta igång och jobba lite nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback