Ny telefon och annat tjafs

Det tackar vi för och superfin är den verkligen! Dessvärre har jag redan hunnit bli irriterad på den, när jag försöker öppna kameran säger fanskapet att jag måste stänga ett annat program som körs innan. VILKET JÄVLA PROGRAM? Det är inget annat program öppet för helvete! Kanske min tekniska kollega kan lösa detta dilemma, måste fråga honom när han behagar dyka upp - lite sen idag verkar det som.

Har inte kunnat ta itu med nåt på jobbet än, tankarna befinner sig på annat håll och det har dom gjort ett tag nu. Denna frustration är inte att leka med, jag blir galen snart! Laddat? Eh ja! En hel jävla del, varenda nerv i kroppen är på helspänn och pirrar liksom, helt sjukt... Ja ja det blir nog bra bara jag kan få allt som rört sig i mitt huvud den senaste tiden ut och bort. Oj vilken konstig mening men skitsamma. Hepp, språkpolisen struntar i skumma meningsbyggnader, då är det illa däran med henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback