Lånad lista, tack!

Tio första
Första bästa kompis: Anna
Första bil: Varför bil när jag inte har körkort än?
Första kärlek: Magnus
Första husdjur: Fiskar
Första semester: Vi reste land och rike runt när jag var liten så typ överallt i Sverige
Första jobb: Som inbringade bra pengar? Fastighetsskötare.
Första köpta skiva: Oj, det kommer jag fan inte ihåg...
Första riktiga kärlek: Ja, den personen jag var himlastormande kär i heter Erik så jag måste nog säga att han är min första RIKTIGA kärlek.
Första piercing: Örat
Första konsert: Var nog med familjen när vi var på Roxette (Per Gessle must die)

Nio senaste
Senaste alkoholdrycken: Rosévin
Senaste bilfärd: Till Rönninge med Tomas
Senaste filmen du såg: Gacy
Senaste ringda telefonsamtal: Sara
Senaste bubbelbadet: För nån vecka sen när jag lånade päronens jacuzzi
Senaste spelade cd: Den jag och Tomas lyssnar på nu, en skiva jag fick av Tobbe som vi har djurat rätt bra till, haha! Gammal rave/techno. Sjukt kul!
Senaste kyss: Var väldigt mysig... Med vem? Det säger jag inte... ;-)
Senaste gången du grät: I förrgår
Senaste måltiden: Yalla drickyoghurt

Åtta har du nånsin
Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej
Blivit arresterad: Nej.
Blivit kär vid första ögonkastet: Ja, fast det gick typ över lika snabbt.
Fastnat med blicken i någons urringning: Nope, det kan jag inte säga att jag har.
Fått ditt hjärta krossat: Ja och det suger
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Ja när man inte visste va riktigt kärlek va sa man nog det
Haft ett one night stand: Ja
Busringt till någon: Ja det var en passion när jag var liten

Sex saker du gjort idag
1. Ätit frukost
2. Bloggat
3. Flirtat
4. Mailat med syrran
5. Fakturerat
6. Duschat

Fem favoritsaker utan rangordning
1. Mina solglasögon
2. Mobilen
3. Mina Jo Malone bodycremes
4. Sexleksakerna
5. Kaffebryggaren

Fyra personer du kan berätta allt för
Tomas, syrran, Janne, Sara 

Tre val
Blått eller rött? Blått
Sommar eller vinter? Sommar.
Choklad eller chips? Chips.

Två saker att göra innan du dör
1. Ge ut en diktsamling
2. Bilda familj

En sak du ångrar
Man ska inte ångra saker man gjort, man ska dra lärdom utav dem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback