Hungrig och mensvärk

Fan säger jag bara! Lite grann på krigsstigen är jag ju givetvis eftersom det är den tidpunkten i månaden... Stackars Tomas, han blir lite rädd för mig tydligen, moahahaha! ;-) Jag är ju inte farlig men jag får lite damputbrott ibland när saker och ting inte gör som jag vill. Nu har jag lyckats peta i mig en pronaxen och en treo och värken börjar ge med sig lite. Bara lite mat i magen sen kanske jag kan må lite bättre. Har ingen matlåda idag så jag måste iväg nånstans, väntar på att Tomas ska käka klart så att han kan köra mig till maten, vad det blir har jag ingen aning om än...

Hepp!

Kommentarer
Postat av: Toni

Ja så hittar man hit också. Vill bara tacka för de vänliga raderna om min dikt på poeticaforum. Verksamheten där är ju lite så där nu. Kul att se att du hade verksam blogg. Checka gärna in min, dock är den dåligt uppdaterad nu sista tiden. Kram, Toni


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback