Hoppa och dampa eller doppa och humpa?

Föredrar det senare... Men dagens ämne är utan tvekan damp. Jag och min kollega är riktigt dampiga båda två och det är ju kul men det känns som att man inte hinner med så mycket jobb. ^^

Helgen var fan guld värd, var uppe på landet och tog det lugnt, eller ja, det dracks ju en hel del och jag träffade Janne och Sonia, grymt trevliga! Skrattade oavbrutet åt Sonia som är tokhärlig. Så jävla klockren humor och totalexcentrisk, älskar såna människor. =) I söndags kollade jag på film med en kompis, den var inte sådär jättebra... Handlade om John Wayne Gacy och jag trodde att den skulle vara bättre men jag och kompisen kom överens om att de hade kunnat göra den bättre, alltså upplägget och så. Det var för lite mördande helt enkelt! Hehe ;-)

Nej nu ska jag tydligen jobba. Hur det känns? SÅDÄR!

Hepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback