Inte en dag för tidigt

Har äntligen fått tummen ur röven och beställt en box med de tre första SAW-filmerna...
Har ju inte sett en enda och ALLA tjatar verkligen på mig och säger att jag bara MÅSTE se dom! Jo, det är helt klart min typ av filmer så jag fattar inte hur jag har kunnat missa dom...

Ville beställa Stardust också men den får vänta, har inte sådär galet mycket stålars den här månaden och engelsmännen kommer ju om en vecka - kostar deg helt enkelt! Man måste ju ut med partydivorna och vara lite gay! ;o)

Syrran är i england nu den lilla svinpälsen... Käkar lunch med Andy inne i London as we speak som det heter.

Ska gå lite tidigare idag, eller ja det blir ju typ en timme tidigare. Lite att fixa med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback