Väntar samtal

från vårdcentralen. Måste ta ett ekg, pumpen har betett sig väldigt underligt den senaste veckan och med tanke på att vi har hjärtfel i familjen så tycker jag att det verkar vettigt att inte bara ignorera. Ibland slår hjärtat dubbelslag och ibland hoppar det över ett slag. Det är ju vanligt att det händer nån gång då och då men inte 4-5 ggr/timme som det gör på mig.

Jo, sen en sak till: Nu är det fan finito. Pallar inte mer helt enkelt! Heeeeeeeeejdååååå, säger jag bara! Bubye, adios och kanske auf wiedersehen men förmodligen inte. Enough is enough, jag har också en gräns för vad jag klarar av även om vissa kanske inte tror det bara för att jag aldrig exploderar!


Nu ringer dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback