Svårt att andas

Fan, jag får inte tillräckligt med luft! Känns som att en ångestattack är i antågande och jag gör allt för att värja mig mot den, jag har varken tid eller ork... Så jävla mycket nu och jag försöker ta itu med det, en sak i taget men det är så svårt. Jag orkar inte känna mig håglös alls och det gör jag nu. Inget känns kul och jag har inget att se fram emot just nu heller. Ja jo, resan till Mallorca men det är inte förrän om 2 månader.
Vore härligt om våren kunde komma på riktigt! Det var så skönt förra veckan och jag var på så bra humör då, solen sken osv. Nu känns det inget vidare. Det jag har just nu som håller mig flytande är mitt skrivande och jag försöker fokusera på det även om jag egentligen inte har tid för det.

Jag saknar min bästa vän så vansinnigt mycket, han brukar kunna få mig på bättre humör. Är så van att prata med honom nästintill dagligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback