Stor humor!

Syrran och farsan kom hem från Barcelona igår.
Var hemma hos päronen på middag och fick lite presenter - alltid trevligt!
Farsan visade upp ett köp han gjort, ett skärp. Jag garvade som fan när jag fick höra hela storyn. De hade gått på La Rambla typ hela dan och varit inne i en affär där de hade typ väskor och skärp osv. Han hittade ett riktigt snyggt skärp av märke Harley Davidson. Han köper det och de lämnar butiken. När de gått en bit tar farsan upp skärpet för att studera det närmare. Far min är väl mer eller mindre halvblind så han tar upp glasögonen och stirrar som fan på märket och säger: "Vad fan står det?!" Syrran tar också en närmare titt... Det visar sig att skärpet han köpt var made in China och av ett märke som kineserna förmodligen trodde var Harley Davidson. Trist bara att de har problem med uttal osv för på märket står det: "Harei Davehong"! HAHAHAHAHA, jag kunde inte sluta garva och till slut började jag fan grina för att jag garvade så jävligt! Det är min far i ett nötskal - humor som attan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback