Seriöst?!

Den här dagen blir ju bara värre och värre GAAAAH! Jag har redan lovat Arja att jag ska stympa mig själv på grund av min stupiditet vad gällde en order som jag strulade till (helt själv, no one else to blame).

Nu är det strömavbrott nere i Waldkirch också så vi kan inte interagera med deras system! FUCK!
Jag bli fan tokig snart! Det här innebär att om inte strömmen kommer igång i u-landet Tyskland snart så kommer jag få sitta med eftermiddagens orderskörd imorgon och bara hålla på och uppdatera osv, det kommer medföra att det blir problem på alla ordrar och leveransen kommer senareläggas... *suck* Dagens I-landsproblem kanske ja men jag är redan måttligt imponerad av den här dagen som sagt. Tur att man får gå hem om 30 min...
Vad kommer hända härnäst? Jo, jag kommer förmodligen komma hem och upptäcka att jag haft inbrott eller så har hushelvetet brunnit ner till grunden!

Jag skrev klart låten iallafall och är faktiskt väldigt stolt över mig själv! =) Frågan är bara om det är en ballad eller om man kan göra den lite rockig? Ingen aning... Jag kan inte lira instrument som sagt men jag känner mig äckligt produktiv i mitt skrivande.

Låten heter iaf "Intoxicating light" och jag har plockat lite godbitar från en dikt och byggt upp refrängen från det. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback