Gomen nasai

Eller Gomenasai (Gomen nasai betyder typ "förlåt" eller "jag är ledsen") som låten heter poppade upp i mitt huvud igår av nån anledning. Har inte hört den på över ett år om inte mer och inte ens tänkt på den, skumt.
Gillar inte gruppen egentligen men texten och låten är jättefin och den har betytt en del för mig faktiskt.



What I thought wasn't mine
In the light
Was one of a kind,
A precious pearl

When I wanted to cry
I couldn't cause I
Wasn't allowed

Gomenasai for everything
Gomenasai, I know I let you down
Gomenasai till the end
I never needed a friend
Like I do now

What I thought wasn't all
So innocent
Was a delicate doll
Of porcelain

When I wanted to call you
And ask you for help
I stopped myself

Gomenasai for everything
Gomenasai, I know I let you down
Gomenasai till the end
I never needed a friend
Like I do now

What I thought was a dream
A mirage
Was as real as it seemed
A privilege

When I wanted to tell you
I made a mistake
I walked away

Gomenasai, for everything
Gomenasai, Gomenasai, Gomenasai
I never needed a friend,
Like I do now

Gomenasai, I let you down
Gomenasai, Gomenasai,
Gomenasai till the end
I never needed a friend
Like I do now


Inte för att jag har nåt att be om ursäkt för just nu hahaha men ändå, den är fin. :)
Jag är så trött, drömmer skumma drömmar och vaknar flera ggr/natt och är livrädd, vet inte varför men nåt fel är det.
Mycket att tänka på här på jobbet och med ekonomi osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback