Ekonomisk undergång

Fan, hur kan man vara såhär fattig? Jag gör verkligen mitt yttersta för att försöka styra upp ekonomin men det går ju käpprätt åt helvete hur jag än gör. Banker som hellre stjälper än hjälper, vad fan är problemet?
Kanske får göra som min far säger; flytta ihop med första bästa skarn för att lösa den ekonomiska krisen. Det är ju inte det jag vill och hur kul skulle det kännas.
Jag vet vad jag vill ha och jag ska fan kämpa för att få det också! Vänta och se bara, den som ställer sig i min väg får skylla sig själv!

Måste ta tag ordentligt i manus-biten också, redigera och skicka in så att det händer nåt. Det är en enda stor röra just nu och jag behöver sätta mig ner och reda ut den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback