Varit sjuk

Det är ju aldrig kul men jag lyckades masa mig iväg för en kväll på stan i lördags iallafall.  =)
Pablo Francisco och Company på China Teatern blåste fan bort viruset i kroppen, jag skrattade ihjäl mig. Har fortfarande ont i kinderna så just nu ser jag allmänt grinig ut eftersom det stramar då jag garvar. ^^
Annars är det väl inte så mycket som händer just nu. Ser fram emot en fika med PW efersom det var typ 4-5 år sedan vi snackade ordentligt. Sprang på honom på stationen i fredags efter att jag varit hos Jesper (kollade på en urusel film han hade laddat ner, Stormbreaker. SE ALDRIG DEN!) och då blev det bara en snabb kram och ett hej sen var han tvungen att springa till bussen.

Håller på att wrap things up här på jobbet. dagen har varit måttligt rolig.. Högen med fakturor och papper som väntade mig imorse då jag kom tillbaka fick mig att grina inombords...

Ah well... Hepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback