Pula med smycken

Ja, nu har jag beställt nya stenar, hängen, trådar och en massa annat så att jag kan pyssla med mina smycken igen. Har inte gjort några smycken sedan jag flyttade och stuvade in allt i förrådet, vilket var 8 månader sedan. Det har börjat klia i fingrarna lite smått måste jag säga.
Har lovat Jenny ett par örhängen och de ska bli my masterpiece! Om jag inte minns fel så har jag en massa läderremmar jag kan göra nåt av också. Tror nog att jag ska bege mig ut i förrådet när jag kommer hem och gräva lite i diverse kartonger.

Det är ju så fantastiskt kul att skapa något! När ekonomin tillåter ska jag även beställa akvarellfärger och göra små tavlor som jag kan skriva mina dikter på. Håller ju på att spara pengar så att jag kan åka till N.Y och Vermont över nyår. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback