Nödslakt - ej nödvändigt

Var hos läkaren imorse, fick således sovmorgon och det tackar man ju inte nej till.
Allt var iallafall "tiptop" med mig, vi pratade om rökningen och att jag vill sluta så han skrev ut tabletterna till mig samt en del annat som ska hjälpa mig på traven som *ehum* slemlösande och då snackar vi monster-slemlösande grejer inget shit! Han ville pracka på mig Cocillana men nej nej nej, då kommer jag att bli rejält dålig, hjärtklappning osv, inte intressant! Nej, vi kör på acetylcystein istället (stavningen har jag ingen koll på dessvärre, ovanligt för att vara mig). Så, nu ska jag bara sätta ett datum då jag ska vara rökfri och börja med tabletterna ungefär en vecka före dess. Kan vara bra att hämta ut dom innan också... =)

Helgen var faktiskt rolig! I fredags var det ju lite party som jag och syrran stod för, vi snackade och vinade till långt in på småtimmarna, supertrevligt. Sov dessvärre apdåligt sen men men, jag lullade ner till Brallan på eftermiddagen på lördagen och vi käkade pizza och kollade på Heroes-maratonet på TV4-plus. Har sett alla dom avsnitten redan men det var rätt kul ändå. På kvällningen åkte groggen fram, riktigt trevligt och Mange ringde mig och tyckte att jag skulle göra en specialappearance på Castor... Jo, javisst men vi hade faktiskt skittrevligt hemma hos Brallan så... Men hur som helst så kom jag och Brallan iväg till Castor iallafall, Sara stannade kvar för hon var lite småsjuk. Det visade sig att jag varit liiiiite för seg och missade Mange med en halv millisekund ungefär. Ah well, jag och Brallan svepte våra öl och jag ringde Mange för att fråga om vi fick komma förbi på en stänkare men karln skulle ju gå och lägga sig eftersom han skulle upp och jobba dagen efter... Trist! Vi kom på den briljanta idén att åka till TB's... Har inte varit där på typ ett år så visst. Det visade sig att Borka spelade och dom är ju grymma! Har inte sett dom sen dom spelade på Hydets fest förra sommaren. Vilket drag! Träffade gamla vänner och bekanta också och det var jätteroligt. Vi röjde sate framför scenen och jovisst, mikrofonen kom flygande så det var ju bara att sjunga med liksom, hahaha! Jag kan ju verkligen inte sjunga men det kvittar, hade askul. Dessutom var det väl mer skrik än sång... Hehehe..
Söndagen var lugn, sov fram till 14 typ då syrran ringde och väckte mig sen kom hon över på en fika. Jag var dödstrött och gjorde inte många knop... Käkade frukost strax efter 16! ^^ Gick och lade mig kl 21... Eh, ja jag vet men jag behövde verkligen min sömn, det blir lite för mycket att dra i sig alkohol två dagar i rad.

Nu är det bara att göra det som jag ska här på jobbet, kom ju hit för en knapp timme sen. Jävligt nice att bara jobba en halv dag. =) Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback