Intervju på måndag!

Hurra!

Killen från rekryteringsfirman ringde mig igår och sa att han vill träffa mig för en intervju. :)
Jag håller verkligen tummarna för att jag är den de söker, måste ha en förändring i mitt liv, framförallt på jobbsidan då!

Johanna sitter nu på planet ner till G.C. Känns trist att hon inte fick vara hemma lite längre, hann ju inte snacka så mycket som jag velat men men. Hon kommer nog få det superbra därnere. :)

Försökte få tag på min läkare igår, han har telefontid mellan 08:15 - 08:45, men det fick man ju skit för! Kärringen som svarade i telefonen istället meddelade att han inte kommer att ha nån telefontid förrän på tisdag nästa vecka. Eh jaha... Kul! Jag ville ju prata med honom och boka en tid. Ska nämligen sluta röka och tänkte försöka med de där nya tabletterna som heter Champix (tror jag).

Nu på lördag kommer Darren och hans kompis Simon över och stannar till på onsdag nästa vecka. Darren fyller 25 på måndag och han ville fira sin födelsedag i Sverige, den lilla sötnosen. Vi får väl ställa till med en rejäl utgång på lördag så att han får fira av sig ordentligt! Hahahaha! Jag har lånat ut min lgh till dom så Malin får hysa in mig ett par dagar...

Nu - lunchtajm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback