Fröken jävligt snäll och hjälpsam

Ja, det är jag det. Ibland undrar jag om jag kanske hjälper till för mycket... ^^ Men jag är ju sån så vad ska jag göra? Har organiserat en hel "drinkbok" åt en kollega på jobbet som är ute och reser just nu. Han ska ha nån Bahamas-fest på fredag och hade tappat bort sin drinkbok i röran hemma. Kan förstå att det blir rörigt då man har 2 småbarn, haha! Anyway, jag har alltså letat upp, skrivit ut och ordnat groggjävlarna i alfabetisk ordning i en väldigt festlig mapp. Blir har inte glad så skär jag tasken av honom... Svårt att tro att han ber mig om hjälp fler gånger då liksom.

Blev erbjuden ett jobb igår och det tål verkligen att tänkas på. Det är bara några ändringar jag skulle vilja göra men jag har svårt att tro att jag får igenom dom... *suck* Jaja, den som lever får se.

Ska gå ut och njuta av en kopp kaffe och en cigg nu. Det är ju bara ca 2 veckors rökande kvar, sen slutar jag. Har läkartid på tisdag nästa vecka och då får jag äntligen tag på receptet med tabletterna, Champix. Rökfri - Here I come!

Kläm kläm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback