Agera värdinna

Eller ja, co-hostess blir det väl. Jag och syrran ska fixa middagsbjudning/fest ikväll och det ska bli så kul!
Tacobuffé och en massa alkohol + en massa bra vänner, kan det bli bättre? Nope, det tror jag inte. =)
Visserligen blir tidsschemat galet tight, jag slutar halv 5 och syrran slutar 5, vi ska försöka handla mat gå på systemet, göra oss i ordning och laga maten så att den och vi är klara till kl 7... Hehehe, nån som har lite raketbränsle över? Man får vara tacksam över att päronen har ett stort hus och dessutom åker till landet idag, blir lite ont om plats i min lägenhet så det är strålande att huset står till förfogande.
Vad planerna blir senare under kvällen vet man aldrig, en utgång kanske?
Jag är på riktigt bra humör och ser fram emot en supertrevlig kväll! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback