Värsta sötnosen, jag får tårar i ögonen!

Det här måste vara bland det sötaste jag sett! Jag smälte totalt.

Har nyligen reggat mig på ett reptilforum, är så sugen på att skaffa en gullunge själv och läser på om deras skötsel osv. De är inte de mest lättskötta direkt och det är mycket att tänka på men om jag väl tar steget och skaffar en så ska han/hon ha det bästa. =)

Funderar på majsorm också men jag har inte bestämt mig än, jag velar rätt ordentligt och som den Våg jag är tar det ju tid när jag ska bestämma mig... ;-) Jag vet ett gäng som inte skulle uppskatta om jag skaffade reptil men ja, det är ju mitt val och jag kan lova att inte ta ut ormen/ödlan när ni är på besök... Kanske... Hehehe!

Kommentarer
Postat av: Emma

oooooh,läksigt!=P vet inte varför men jag har något emot ormar...gillar dom verkligen inte. dom är så läskiga!lyllos du som gillar dom...=)ha en bra dag!

Postat av: Alfabetan

Jag älskar ormar, tycker att dom är superfina och jättesöta. =) Spindlar däremot går inte... Eller ja, det blir bättre och bättre, nu kan jag iallafall vara i samma rum som en spindel men jag skulle aldrid ta i en frivilligt!!! Hua! Ha en fin dag du med Emma. =)

2007-11-28 @ 15:57:06
URL: http://alfabetan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback