stardust

Jag och syrran var ju på bio igår. Vi såg Stardust och den var verkligen superbra! Den är nu en av mina favoritfilmer, helt klart. Otroligt välgjord och en annorlunda story. Kan verkligen rekommendera den. Dessvärre satt det ett par bredvid oss som inte alls var intresserade av filmen utan enbart av att sticka tungorna i varandras munnar! Det smaskade och slaskade om dom så det stod härliga till... Hur fan kan man pröjsa 90 spänn för att sitta och hångla?! Beats me... Irriterande ljud dessutom eftersom dom lyckades överrösta filmen! INFÖR HÅNGELFÖRBUD PÅ BIO!

Har sökt ett nytt jobb idag, jag får hoppas att jag har störst chans på det. Vågar inte säga mer än så för man ska ju inte ropa hej...
Ikväll blir det långpromenad! Jag, syrran och Malin ska ut och traska halva Tullinge runt. Det är så otroligt fint i Tullinge och terrängen är perfekt för promenader. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback