Några korta fräckisar

Små fräckisar.

En höna jagad av en pilsk tupp tänker:

Om jag stannar så sätter han på mig och alla tror att jag är en

hora, men om jag springer får jag inget.

Bäst jag ramlar...



En man har samlag med en onödigt ful kvinna.

Efter ett tag säger kvinnan plötsligt:

- Visst finns det något underbart i mig också?

- Visst, suckar mannen, men det drar jag snart ut.


Då den gamle homon dog och blev kremerad ville hans feminina pojkvän

ha askan med sig hem.

Prästen sa: - Varför då?

- Jag ska koka gröt. Vill känna honom glida ur röven en sista gång.



Efter samlaget och full av hopp frågar hon:
- Vad ska barnet heta?

Han drar av gummit, knyter en knut och svarar oberört:

- Kommer han ut härifrån ska han heta Houdini eller McGyver.

Höjden av storhetsvansinne:

En mygga flyter på rygg i göta kanal med ståfralla och skriker:

- ÖPPNA BRON, ÖPPNA BRON!



Pappan till sonen:

- Storken kommer snart med ett litet syskon till dig.

Pojken svarade: - Jävla pucko! Hela stan dräller av brudar och du

går och knullar storken!



HAHAHAHA HUMOR! =)

Kommentarer
Postat av: Emelie-Marguerite

hahha, ja humor på hög nivå ! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback