Mår skit idag

Fan vad jag mår dåligt idag... Allt känns förjävligt! Försov mig gjorde jag också...
Orkar inte känna nåt alls längre, vill bara bli bedövad, bara en stund så jag slipper alla de här känslorna. Det är som ett jävla ekorrhjul som aldrig stannar. Önskar att det kunde göra det så att jag kan kasta mig av.

Vågar inte blicka framåt och gå på den vägen som leder till det jag vill ha men jag kan inte vända heller.
Förbannat!!! Jag orkar inte gråta, det gjorde jag hela kvällen igår så nu får det räcka, ändå har jag tårar i ögonen hela tiden. Det är inte det att jag tycker synd om mig själv, det är bara det att efter alla motgångar vill jag känna på framgång. Det gäller bara för mig att bestämma mig för om det är värt all smärta det kan föra med sig? Vet inte om jag grejar det riktigt... *sliter mitt hår*

Tack för att du försöker hjälpa mig ur det här och ändra tankesätt, jag är jättetacksam verkligen men jag vet inte om det går... Tack ändå! *kramar om*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback