Can you say "svinto"?

Vad är dealen med mitt hår? Det beter sig som en gigantisk puff med svinto! Topparna mår som skit och det förstör övrigt fjun... Har inhandlat en citrusbaserad inpackning som ska åka i senare ikväll. Dessutom kan det vara en bra idé att boka tid för klippning. Undrar om jag ska ta en rejäl bit och styla till mig lite eller om jag ska vara trååååkig och bara köra topparna...? Jag gillar ju mitt långa hår väldans mycket. Det ska vara lite att ta i så att säga. ;-) Ungefär som med kvinnokroppen. =)

Idag är det en sån där omåttligt seg dag som aldrig tar slut. Jobbet är gjort, iallafall det jag ska ha fått gjort under dagen, jag håller mig ständigt sysselsatt för att inte tänka på att jag inte röker längre. Jag är inte röksugen men det är den där vanan som ska bort som sagt och jag psykar mig själv lite väl mycket genom att tänka på det non-stop! ^^
Vad är det som håller mig sällskap i mitt icke-röksugna-lidande-tillstånd då? Ja, ett päron (som inte alls smakar bra), Bandit 106.3, en jävla massa kackel från ett konferensrum där de glömt stänga dörren och givetvis (icke att förglömma), telefonjäveln! Kunderna är förvånansvärt griniga idag... Är det en dålig torsdag rent allmänt eller? Jag är på strålande bra humör, eller ja nu ska vi inte överdriva, jag är på bra humör iallafall.

Svinto - be gone!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback