Nu har helvetet brakat lös!

Rörigt, rörigt, rörigt.... All hell is loose i England! Stackars syster...
Troligast är väl att hon kommer hem om nån månad, enkelbiljett.. Skruttan!
Har inte pratat med henne än idag, hon hade en del att reda ut igår men nu är hon på jobbet så jag sitter och väntar på ett sms från henne.
Bara jag som vet allt än så länge, när jag pratade med henne igår hade hon inte informerat päronen om vad som händer och det tänker inte jag göra, det får hon ta när hon vill.
Man kan lugnt säga att jag blev chockad i måndags när jag fick höra vad som hänt.
Har inte hört nåt från henne idag, hon hade en del att reda ut igår och nu är hon på jobbet så jag sitter och väntar på ett sms från henne.

Älskade lillasyster! Jag står bakom dig till 110%, vi ska greja det här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback