Kryssning, dårskaper, valborg

Strul strul strul givetvis innan vi kunde kliva på Cinderella. Jag och Linda kom senare till terminalen eftersom jag jobbat hela dan och vi skulle hämta Johannas förnedringsgrej. Sara skulle hämta ut biljetterna men snubben i luckan tyckte tydligen att vi behövde visa upp några jävla kuponger?! Vilka kuponger!!??? Sara ringde mig och frågade om jag hade några kuponger vilket jag självklart inte hade! Hon sa att hon skulle försöka hos nån annan dåre. Där var det inga som helst problem, udda!

Sara och hennes kusin Malin lurade på Johanna på båten eftersom hon inte visste att Linda skulle med. Brallan fick vänta in oss med biljetterna. Galet mycket folk på den förhatliga terminalen och det tog 7 svåra år och 1 nödår innan vi kom på båten! Hur vi lyckades gömma Linda i över 30 min innan hon lugnt promenerade fram till Johanna på däck gär över mitt förstånd men vi måste ha varit oerhört smidiga! ;) Hahaha Johannas min när hon fick syn på Linda var obetalbar! Vi hade precis varit och köpt bira i baren ute på däck och jag lämnar över en öl till Johanna. Då kliver Linda fram och det enda J får ur sig är: "Bärs!" Och det var ju i dubbel bemärkelse eftersom Lindas smeknamn är just 'Bärs'. :D Sen kommer det: "Men men men men... Vad gör du här, du skulle ju jobba?!" Vi andra höll på att avlida eftersom vi garvade så hårt åt henne!


Buffén kl 18:30 var det ja... Gillar inte deras buffé egentligen men villkoret för att vi skulle få bo gratis var att vi bokade buffén. Det slank ju ner en del lax iofs och en jäkla massa vin, sen var det bara att smita förbi taxfree-butiken och inhandla cigg och sprit! :D
Förfest i hytterna är ju givet vid såna här tillfällen... Brallan hinkade en jävla massa jäger och blev aprak på mycket kort tid! Stor humor :D Vi knatade upp till Fun Club efter att vi förnedrat Johanna lite, hehe. ;) Där dracks det en del skumpa, frozen strawberry daiquiries och razzers. Brallan blev ännu fullare! :D Efter att vi förflyttat oss till Club 7 blev vi "ståendes" på dansgolvet resten av kvällen, iaf jag och Johanna, förutom när vi stödåt en räkmacka runt 2-bläcket. Det är helt galet vad utspridd man blir när man åker på kryssning. Iofs är det svårt att sitta ihop som en annan DNA-kedja men ändå.. Skulle kunna tänka mig att vi rann i säng runt 5-tiden.

Dagen efter var ju inte så rolig, lätt bakis va! Obligatorisk hamburgertallrik inmundigades i Ala Carte restaurangen sen strövade vi bort till Fun Club för att dricka kaffe och lyssna på live-bandet. Jäkligt lyckad kryss!

Lördagkvällen avslutades med pizza, pimms, minttu och o'boy samt en massa kackel.

Söndagen var förjävla lugn, fikade med Brallan, Malin och Sara. På eftermiddagen kom Johanna över. Vi satt och brände ner hennes kort på cd-skivor, mycket nöje liksom...

Valborgskvällen var bara sinnessjuk egentligen... Den började bra med grillning och spritande, sen urartade den lite där på natten... Ibland kan jag fan bli galen på Mange! Han är ju inte direkt som alla andra barn! Jäkla skum kille... Tur att vi känt varandra så länge så jag vet vad han är för filur, annars hade jag nog klappat in käften på honom en aning.

Tisdagen var lugn, städade lite, tog ett bad och kollade på tv.
Nu är jag bara jävligt glad att det är fredag igen för jag är sjukligt trött!
Ändå ska jag hem till Bärs ikväll och dricka bärs... Det lilla aset åker ju på karibienkryssning imorrn och blir borta i 8 dagar! *kräkas*

Nästa helg, på söndag, drar Johanna till Kroatien för att inleda sin reseledarkarriär. Jäklar vad jag kommer sakna henne... Gänget tar antagligen en sista minuten ner i början på augusti för att hälsa på henne. :)

Fixade till håret lite igår, gjorde nya slingor och så... Nu är man vackert sommarblond igen! :D Känns bra att ha hittat tillbaka till min ursprungliga hårfärg. Mörkt va riktigt snyggt men jag trivs väldigt bra som blond! ;)

Nu ska jag sortera lite papper, aptrist verkligen men vad göra man?!

Sverige obesegrade än så
länge i hockey-VM! Yeah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback